Saturday, February 26, 2011

. malam-malam buta mencoret.

.selamat malam semuaaaa. eh eh, silap. mak kitewwww katewwwwww, kitewwww akn wish selamat malam bila org uh dh nk tdo dah. baru buleh wish selamat malam. ahha so, skang ni nk greet apa ek kt korg? haaa, selamat petang-petang :) over tak? lantak laaa. IDC :) *atin, kau tk habeh2 gan IDC kau! *sigh. lantak la aku nak cakap apa kan? blog aku. coret-coret aku! AHHAHAAHAH *evil laugh

so, dah tahu kenapa aku suka gelak?
biar la kan. kadang-kadang life neh unik :)sangat unik. disebalik segala bagai kejadian, msti ada somthing yangg tercoret di sebalik kejadian. dahlaa. aku maleh nak bermadah helah! aku tk layak untuk ckp banyak. eehhh kejap? *ni blog kau kan atin? so, lantak la ko nk cakap bnyk pon. HAHAH gelak lagiii. heeee. biar la aku nk gelak ke apa kan? :) tgk nehhh, aku pegi skodeng tumblr~ i found this~!

reblog from imcoolidaat :)
nope! aku tk penah regret dgn apa-apa yng terjadi!kita kena senyum! senyum. tk perlu kata apa-apa. weeewit, atin dah kuarkan suaranya yang macam buluh perindu tu. damn! puji diri seniri lagi. HAHA patutkah? whatever la kan. "something" yang buat aku smile kan, aku sntiasa akn ingt sampai hari ini. :) sumpah! tk penah lupa. mana penah aku lupa dengan titik perkenalan kita wahai makcik-makcik :)
makcik saya <3
"something" yang aku tk lupa pasai mereka. mereka sangat supportive each other. Ya Allah, i really miss them :) plisssssssss, i'm begging twelve of us! please say 'YES" to our next reunion. :)
12 saya <3
ahaha. actually, banyak lagi somthing yang buat saya sentiasa senyum. hmmm. tolong jangan pisahkan saya dengan mereka! mereka nyawa saya :)tipu la kata kalu kiterang tk gado? oooooemmmmmjayhhhhhhhh. dialog pertengkaran kami :)

DIALOG DENGAN ADIK FIRST

Aku : Hoi, dah bangun uh jangan lenggang macam uh. kemas katil uh
Angah : Kelam ah kau. T angah kemas la
Aku : Yo-yo o je la pon. t kau blah pegi sekolah,along gak kemas
Angah : Padan muka kau. tu la. jangan kelam. dok uamh wat keja umah. 
Aku : Jangan nak wat syiokkkk.

DIALOG DENGAN ADIK SECOND

Ayang : Dah-dah blah ah. tayah nak online lelama
Aku : Lah, pehal plak? tolong ah. its my turn ok?
Ayang : Pehal plak? along dah maen lama taw tak laptop neh!*sambil pijak kaki aku
brutal punya adik
Aku : Hang ingt sikit! hang nk UPSR tahun neh. UPSR wehhhhh! doa bebanyak!*sambil pijak kaki
dya balik
Ayang : Maleh ah cakap gan along! diam ah. kelam!

DIALOG DENGAN SI KECIL-KECIL CILI PADI

Aku : Tini, bangun! dah lambat! mandi! p sekolah agama
Tini : Ish along neh! tini nak tido laaaa
Aku : Tido menda laaa. cepat mandi! t ayah balik. ayah marah!
Tini : Ngantok laaaaaaaa along
Aku : Lantak la pon. mandi cepat. 
Tini : *Air mata meleleh kalah air terjun lata iskandar
Aku : Jangan gedik nak nangis. tdi org suh tido tanak!
Tini : Diam ah along
Aku : Booooo~

Dari dialog pon dh tahu aku mmg suka cari gaduh gan adik-adik. AHHAh saja jer pon. for fun. ahha tu ayt common kiterang kat rumah laaa. heee

ANGAH <3


AYANG <3
FATINI <3
to my mom n dad! u always be my hero :) thank you for being my hero n heroin :)


P.s :- dear friends
Friends are born, not made.
so, i really lurve u my frens :)

No comments:

Post a Comment