Tuesday, February 8, 2011

. baru jumpa erti kawan .

hepi ke sedeh? cuba teliti. hey hey hey, korg mesti rasa jawapan dya hepi kan sebab tiap kali aku tules, mesti aku akn tapi 'HAHAHAHA'. tak langsung! itu dah mcm hobi. dah terBIASAAAAA :)

1st;- AHAHHAHAA, korg percaya cinta monyet? bluek bluek. geli nk sebut. well, apa leh wat. nk jugak ckp. tak suka? lantakkk laaa. IDC :) mcm neh, ada sorg kawan neh. kawan aku neh. acececeh. berani ohhh dya confess nk ajakk couple. first impression aku, wtf? HAHAHAH tahu tak pintu hati aku dah ditutup serapat-rapatnya? laaaaaa, lupa nk ckp. aku dah macam tahap dewa dah maleh nk couple! sumpah! :) single is better :) i love the way i are :) tp en, tp en., ntah laaa. nak kata aku fall in love gan kau? issshhhh idak lerrrr. sebab kat sekolah kau kucing! aku anjing! gado tak ingt duniaaaa HAHAHA. peh uh, kau gedik nk couple gan aku pehal? haaaaaa, kan kan? pelik kan. btw, aku da dgr sebab kukuh kau nak kat aku :) tp en, anything can happen. btw, i can't forget HIM sori okies? kita janji kita akan kawan sampai mati kan? rindu nk jadi anjing kau :) mksud aku, anjing gan kucing bila gaduhhh. IMISSYOUSUPERBDUPERBWIRA :)


2nd-what will you do if someone told you that he love u? yeahhhh, for sure on that time automatically u will take ur fon n share wif ur frens. eh eh i mean ur BESTFRENS rite? yeahhh. same goes to me. tetiba ja, gadis A msj aku. dya mcm taw2 je aku dalam dilema. THANKS GOD :) dya ada. ehehee. i told her a full story :) yeahhhh. she really a good advicer :) i love her advice because advice dya macam superb gilaaa :) HAHAHA. ye la kaaannn. dya advice main cakap lepaih jaa. IDC. i love the way her are. btoi ke ayat aku? AHHAHA mmg pedih gila ayat dya. tp en. ntah laaa. smua yang dya cakap betul ;) n, dya sangat supportive for me :) nasehat dya yang terngiang-ngiang sampai skang

'every HAWA has their own ADAM'
dr DOKTOR <3 saya :)


bukan nak kata, tp betul kan apa dya cakap? yeahhh! she has built back my spirit :) kepada gadis A, terima kaseh untuk malam td :) hey hey, bukan malam neh ja, tp malam sebelumnya. biasa la kan? malam tadi bru aku paham erti sahabat :) HAHAHA :) terima kasih sebab selalu ada :)

nak tahu ke siapa gadis A? ni diaaaa taaaraaaaaaaaa
ni gadis A saya :) 


bye people :) nyte

No comments:

Post a Comment