Sunday, February 27, 2011

.bluek bluek .

.hoi semua. ahhaha dah penat nak tulis hai dah :) asyik-asyik entry msti start dengan HAI SEMUA! damn! bosan. asyik repeat benda sama! ngek ngok!. ish. bosan der. asyik bukak blog. tulis aku bosan sana sini! hahah. dah bosan, pegi la wat benda besh aten oi,. AHAHA

 haa, tgk bosan kan. dah sampai tahap sick! adoyaii. HAHAH. aku bosan kika semua org asyik tanya

BILA RESULT SPM NAK KELUAR?
BILA NAK KELUAR NEH?
BULAN FERBRUARI KE? 

derrrr, gua yang dengar pon bosaann la weh. come on la babe! chill la weh. yang kau sebok nak sebar rumours pasai tarik result spm kuar pehal?t masuk paper. tv ke. kita tahu laa. tayah nak sebok jadi lembaga peperiksaan malaysia plak.
 tgk tu! jangan gelabah la weh. ahhah enjoy dulu. kang bila result keluar, dah kena kuarantin! tu untuk result yang tak okey la. kalu result okies? haiyaaaa, jenuh nak panggil satu kampung dok nak buat kenduri kesyukuran. tu tak kira lagi berapa ekor lembu kambing rusa ayam nak disembelih.baaaagus la kan. :)  i'm happy untuks sesapa yang pass wif flying colour beb! tapi jangan harap la aku nak dapat result bagus macam korg! aku dah dapat rasa bahang result spm
 hahaha. ni lah diri aku. aku baca. tpi lupa. baik tayah baca. hahaha. k la. damn! bye

No comments:

Post a Comment