Monday, February 28, 2011

.eksperiment hidup .

.damn! semakin malam, semakin bosan. betul kan hipotesis aku neh? hipotesis is accepted. tak caya ke weh? jom ikut aku jalani eksperiment neh! kalu hypothesis is accpeted macam aku cakap, damn! korg kena belanja aku? alaaa, belanja apa pon takpe. :) IDC la kan! aku tak hengen pon duit kau.WARNING cukup la kan kau belanja aku dengan senyuman korg yang paling manis. enjoy k baca? weehaaaaaaa

EKSPERIMENT HIDUP BERSAMA HATIKERINGJIWABASAH

AIM : To investigate the relationship between the time duration between 12 am to 2 am and the stage of bored for teens
HYPOTHESIS : semakin jarum masa berganjak pukul 2 am, semakin tinggi stage of bored
APPARATUS AND MATERIAL : Laptop *tk kesah la elektronik apa. pc ke.notebook ke, wifi *ishhh damn. tk kesah la streamyx ke, broadband ke, blackberry ke, blueberry ke, redberry ke(buatan malaysia!support local ) remote control tv *astro kalu buleh. layan sikit. tp tk kesah laa, as long buleh bukak tv a mug of water *deyy macha, mana cukup kalu minum pakai gelas. pakai mug sudah, snack *twisties pon layan


SORRY,THE SET OF APPARATUS CANNOT BE DRAWN UP.ITS UP FOR
THE PERSON TO TO THIS EXPERIMENT
IN THEIR OWN WAY

PROCEDURE :1. The apparatus was set up.*suka hati aku nk set macam mana.
2.Set down in front of your laptop or whatsoeva la kan.
3. Log in to your FACEBOOK,BLOGGER,and the mostly intersting TUMBLR
4.IM dengan 100 orang dalam satu masa yang sama, post entry yang merepek bagai,skodeng blog-blog yang cantikkkk n reblog segala benda yang apa kejadah tah la pon kan.
5.Minum air dengan perlahan-lahan.Letak balik cawan kat tepi
6.Bukak YOUTUBE cari lagu kalau berpacaran *deyyy, suka hati la aku nk dgr lagu apa kan?
DUA JAM BERLALU
7.Dah mula menghabiskan air dalam mug.
8. Balas IM pon shorform sampai google translte pon tataw korg cakap apa
9.Post entry apa la kan dalam blog
10.Twieties dua bungkus dah habes
11.Mula gerak-gerak goyang-goyang badan. tanda dah penat *tkpaham lagi ke
12. Wey, mata dah kataaaaa, "tuan badannn. tidur laaaa".. aku penat. tpi hati gedik kata. aku larat lagi! mana gantuk. nak stalker kejap. haila perempuan
13.Tangan tak berenti dok tenyeh tenyeh mata
14.Lagu kat youtube tayah dok cakap la berapa kali ulang. Bosan punya pasai
15. Usha2 FACEBOOK buat kali ke 276 kali. Ni kira last usha untuk hari ini
16. Layan jap tumblr *apekehei? tadi kata nk off dah. kejap lagi la off
17. BLABLABLABLA(please insert ur name) tidur la hoi! esok ada hari lagi! tayah nak pulun online sampai kul tiga pagi! esok ada hari lagi! *jeritan berbisa dari seorang insan bergelar dotdotdot
18.Dalam keadaan kelam kabut, terus log off smua. dan tk lupa juga SHUTDOWN *ini khas untuk org pakai lappy or pc je. untuk blackberru uh, korg ada ke button shutdown?
19.Amik remote tv, layan tv plak
20. Tgk tv. Last2, tv tgk kitaaa~

DATA : No data. U can feel it when u are in that situation.

CONCLUSION : The hypothesis is accepted.


korg tak rasa aku bosan ke? sebab aku sanggup wat eksperiment neh! weh, tgk la! tlg laaa. aku bosannnnn. tu yang aku post entry merepek neh weh. AHHAHAA.

No comments:

Post a Comment