Wednesday, April 27, 2011

RINDU ZAMAN SEKOLAH :)

hello u ollss. hehe ni SECOND tyme aku join contest. bukannya tak berminat nak join, cuma aku sekarang prefer blog walking jer. hehe. aku telah ditag oleh DIA :) hehe. so aku sangat berminat nak join tetambah contest ni pasai zaman sekolahh :) heheh senang je caranyaa. korng smua pon buleh joinn :)

LANGAKAH SATU :)

LETAK BANNER NIE :)
banner ni buleh didapati di tuan punya penganjur contest iaitu kak srie :) hehe 


DAH SETTLE SATU KERJA :)

next, aku kena letak gambar yang menggambarkan suasana di sekolahh :) oleh disebabkan ramai classmate aku join contest ni, almost gambar yang diarang letak uh seluruh isi kelas aku. so aku nak wat kelainan sikit. aku memperjudikan  mempertaruhkan gambarrrrr....

ni haaa gambar nye :)
description nya :
SEBUAH PERMATA BERNAMA SAHABAT TERUKIR DISINI

tudiaaaaa, haaaaa tu description aku bagiii. :) hahaha okiesss nak tag kawan kawan pulak yer . aku nak tag :



 DONE :) terima kasih :)
 

3 comments:

  1. kalu join contest apa2 pun blh menambah kenalan taw.. mcm menarik jak.. nati nak join :)


    gud luck :)

    ReplyDelete
  2. miszy dian : betul, dapat tambah kenalaann :) join taw. sangat menarik :)

    arif ; tq. tk join ke?

    ReplyDelete