Saturday, April 9, 2011

. jiwa kacau.

baaaaaaabaaaaaaboooooobooooooo
1st impression korg masa tgk entry aku msty akn ckp
aku nk menaburkan kata-kata jnji manis 
macam ais kacang dimakan di panas terik tak kurang juga akn cakap
manis macam the way AWAL ASHAARI try ngorat SCHA ALYAHYA.
mesti swweeeet je cara AWAL try scha kan. 
HAHAHAH :)

serious wa cakap lu derr *tengok dah terikut ayat shaheizy sam dah. haaaa, siyes wa cakap, wa mmg jiwa kacau doh past day nie. wa pon tk taw la pasaiapa kan? adoi. siyes doh. mmg bad day dekat aku hari rabu hari uh :') nak nangis dah, siyes tragik doh. okies la meh nak cerita sikit

WARNING!
ehhh kejap. sila amik kotak tisu dulu yer before nak baca *mungkin ada yang akn menangis. arghhhh sudah lah aten . jgn perasan

aku mcm biaasa. jalani hidup mcm biasa. tkdak yang luar biasa. macam biasa, hari rabu itu aku mgambil keputusan untuk keluar setelaha beberapa hari tak MENCEMARKAN LESEN P aku. haaa, macam biasa. aku akn keluar ruamah sharp pukul 3 lebeyh, senang cita after i perform may zuhur prayer :) okies then. dipendekkan cerita, hari hujan tyme aku keluar. sampai dekat town, aku try amik port teduh dekat hospital. konon nak berteduh. alhamdullilah. hujan dah kembali sidang. aku macam biasa,. membawa moto dengan kelajuan yang biasa. adoi.

nak dijadikan cerita, aku bukak spect aku yang basah dek hujan. siyes wa cakap. pandangan wa mmg kabur tahap gaban. wa tetap kuatkan semangat bawak moto sebab musababnya sebab tmpat yang aku tuju dah dekat. siyes.! nak dijadikan cerita. aku eksiden. siyes aku nk elak lubang so aku ketepi la ke belah kanan , tah cm na ada sedabak van lalu terus aku cm melayang kekiri dan masuk longkang. siyes weh, moto aku masuk longkang dan aku jatuh atas jalan.

Tuhan je la tawu perasaan aku ketika itu. naseb abik ada pkcik-pakcik abang abang makcik makcik yang tolong. mereka sedaya upayan angkat moto aku yang dah jatuh dalam longkang *dya mcm longkang tp bukan longkang tataw nk ckp cmna. bukan aku tk leh angkat seniri, tp masalahnya moto itu sgt berat n serious sheeeet, tangan n kaki aku berdarah. tetambah siku *balik rumah baru perasan. moto aku mmg barai habeh la weh. paling tak tahan, sengal doh badan aku. sakit gila.

aku pakai baju putih, ala, baju ORANG UTAN SABAH aku uh, adoi. baju uh tayah ckp ah dengan koto nye. sekali cmpur lopak air ats jalan. aku berdarah sebab aku jatuh atas jalan tar bukan atas rumput. naseb tk dak kereta kat belakng. kalu ada konfirm wa cakp lu, dya tk sempat nk emergency brek. siyes wa cakap. tak pasai2 wa dpt vacation pergi hospital taiping. kalu columbia asia tk pe ah gak.
barai=senget benget hancur remuk :)

tk pe la. sampai tesco aku beli segala bagai barang untuk cuci luka. thanks to nur atikah azhar yang cuci luka plus bubuh plaster. tangan aku dah sengal. sambil mulut sumpah menyumpah van gedabak uh. adoi. moto aku dalam keadaan parah sungguh. aku pergi bawak repair. n it take almost one day to siap kan. tpi aku kerahkan uncle uh siapkan hari ini jugak sebab aku nak kena balik rumah. alhamdullilah. dya berjaya siapkan. n kerja dya sgt teliti. damn. melayang duit aku dekat seratus nak bayar duit moto. wa cakap lu, wa dah tak da duit dah skang . sobs sobs

wa balik rumah macam biasa. naseb ada hasma hidayatul hikmah. dya tolong bawak moto balik. aku dah tak larat bawak moto.tangan sengal doh. smapai rumah macam biasa kena marah dengan ibu. yer la. balasan sebab aku tk cakap kat ibu aku nk kuar hari ini. tu yang ibu kata balasan dosa. aku terdiam. n aku mintak maaf. aku tk tahu kenapa, selama ni before aku nk keluar kemana, aku akn beritahu ibu dulu. tah cmna hari uh aku tk btaw. okies. fine. what is past is past. everything happens for reason.

p;s thanks to si dot dot yang telah kol wa sebanyak dua kali untuk tanya keadaaan. yer. keadaan dah tak seperti dulu kan. tapi yang pelik, kenapa bila wa sakit, lu pon at the same time nk demam? nak kata sehati sejiwa, itu dulu kan? * ayat lu la derr. tq frens. :) i knoe that u care. u r the real stalker bebeh :)





No comments:

Post a Comment