Sunday, January 16, 2011

. lesson for today .

. hmmmm yeayy. finally i have finished my driving lesson for 6 hours to get my 'L'. ada ke patut SITI RAIHANAH kata 'L' stand for LEMBU? ada ke patut? tak gune punya siti raihanah AHHAAHA. lawak laaa. hadoiii :) lantak laa en nak kata apaa2  HAHAH. perghh. penat la en dgn 6 jam smuaa. hmmm. yes! fatin, u must get P before ur spm result. HAHAHA. ye la kan. kata nak drift dekat bukit balik pulau. fuyoooh. ekstreemm yaww HAHAAHAHA. excitedd yawwww. saya rasa pon neh dah mcm merepek dah kan kali nehh. alkisah dya mcm nehh;

FATIN BINTI AMRI act bru abeh buat L taww. yang 6 jam uh :) hadoiiii hmmm penat laaaa. okies la kann. alhamdullilah, skang da selesai :) hadoi. 3 jam teori dgr dalam keadaan SANGAT LAWAKK sebab sebab sebab erghhh HAHAHA, pk cik uh sumpah buad lawak gila babengkorang taw la en saya gelak macam manaaa. alaaa yang mcm peristiwa saya gelak dalam DEWAN KULIAH uh. sumpah maluu HAHAHA ta pa la en. okiesss. then wat 3 jam teori la kan. teori uh yang bawak moto uh. yang pusingan lapan. titi n kejadah apa tah lagi tak ingt HAHAH :). ta pa la en., saya amik laa moto yang nmpk cm sedap untuk dinaik. kena Q taw naik moto. okies then. disebabkan FATIN BINTI AMRI sgt hormat pada org tuaa, sayaa pon bagi la dya Q depan saya. fine la kan. perghh. time nak naik moto tu, org tua dpn saya *mak cik tu adoiii, bukan la nak kata en, bawak style nak pegi pasar uh. adoi. lmabat laaaa. sumpah saket hati. ye la kann, saket hati la sebab mak cik uh cm da melambatkan org yg kat blkng dyaaa neh! especially me! perghhhh, sabar la enn. tgkk, kan FATIN BINTI AMRI dah terlepas cara pemanduan yang berhemat. adoii
MAKCIK, saya bukan la nak kata en, kalu tak reti bawak, mk cik angkt je la tgn td? kan org tu dah tanya.siapa yang tak reti bawak, nnty belajar dlm kelas lain? hadoiii mak cik ohh makcik :)

LESSON FOR TODAY; kalu tataw bawak motor, belajar dulu yer :) terima kaseh

No comments:

Post a Comment